1 Nisan 2016 Cuma

Guzel Bir Gun

Guzelligin tanimi, anlami kisiden kisiye gore degisir. Isterseniz size benim guzel gunumden bahsedeyim.

Blogumu takip edip videolarimi izliyorsaniz az cok Ingiltere de yasadigimi ve buranin sartlarina uyum surecinde oldugumu biliyorsunuzdur. Bu surec bazen oldukca zorlayici oldugu gibi bazen ise oldukca kolay gelebilmekte.

Bu kolayliklardan biri ise trashnothing adli site,insanlar bu siteye uye olup ihtiyaci olmayan seyleri ihtiyaci olanlara ucretsiz olarak veriyorlar...
Daha once de videolarimda bahsettigim bu siteden dun guzel bir bisiklet sahibi oldum.

Ama hersey bu ilanla basladi...


Hemen iletisime gecip bisikleti ise gidip gelirken kullanabilecegime dair bir mail attim, sagolsunlar basvurular arsindan benim basvurumu kabul ettiler ve adres bilgilerini verip ne zaman musait olacaklarini ilettiler.

Randevuyu hemen ertesi gune aldik zira o gun gitmem gereken mutfak asistanligi isim iptal olmustu.
Hemen googlemap'tan haritayi cikardim binmem gereken otobuslere baktim.


Yol yaklasik bir saat on dakika kadar suruyordu ve randevu sabah saat 10.00 daydi. Alarmimi sabah 8.00 e kurup yattim. Sabah 8.00 de kalkip kahvaltiydi giyim kusamdi derken kendimi otobuste buldum. Yaklasik olarak bulusmaya 5 dakika kala sokaga vardim lakin sokakta olmasi gereken kapi numarasina sahip binayi bulamadim. Acaba fake ilan miydi ya derken verdikleri numarayi aradaim. Ilan sahibi sokaga cikacagini soyledi bende sokakta bir asagi bir yukari dolasirken aslinda kapi numarasinin arka sokakta kaldigini farkettim tam da ilan sahibiyle telefonda konusup adres detayini alirken goz goze geldik. Oldukca nazik biriydi ama acelesi oldugundan ancak dilimin ucuyla tesekkur edebildim.


Bisikleti alir almaz hemen kontrol ettim neticede 7.1 mil(yaklasik 11.4 km)lik bir yolu bisikletle mi yoksa bisiklet elimde yayan olarak mi gidecegimi anlamam gerekiyordu.

Ilk tespitlerde frenler saglamdi,lastikler inikti. Deneme yaptim lastiklere cok yuklenmeden ara ara bisikletle ara ara yayan gitmeye karar verdim. Hemen gene googlemap'tan rotayi saptadim. 



Bisiklet surerken haritaya bakmak telefon kullanmanin bu kadar zor olacagini tahmin edememistim.Londra'da bazi otobuslere bazi vakitlerde bisiklet ile binilebilmekte ama riske girmek istemedigim icin bu yolu secmistim.Ceremesini de cekiyordum ama en azindan artik 100£ odemeden bir bisiklet sahibi olmustum.

Ilk isyolda giderken bir lastikci aramak oldu lakin yolun yarisi bittigi halde kime sorsam arkamda kaldigini soyluyordu yol boyunce gormeden gectigim ya 3-4 lastikci vardi ya da yol boyunca 3-4 yalanci Ingilize fenk gelmistim. Tabi hic bir sekilde geri donmedim. Eve yaklasik 5-6 km kala bir benzincinin arkasinda kalan lastik sisirme otomatini gordum.50p yaklasik 2tl atarak 5dk boyunca sisirme yapiyordu bu makina. Be makinanin basina vardigimda benden az once biri kullanmis sayaca 2 dk 06 sn den geriye sayiyordu para harcamaya gerek kalmamisti ve gene dort ayak ustune dusmustum. :)
Hemen on lastigi sisirdim, arka lastige sira geldiginde makina arka lastigi ne kadar ugrassamda sisirmedi bu cabalamam sirasinda da makinanin suresi doldu, mecburen 50p yi attik makinaya tam 5 dk cabaladik ama ne fayda.


Isin kotu yani arka lastikteki mevcut havayida kacirdi makina kalan 5-6 km yi bisikleti elde yayan bi sekilde geldim eve.Acaba lastik patlakmiydi,zira iniklastikle yaklasik 7-8 km yol gelmistim jant lastigi kesmis olabilirdi. Oldukca yorulmustum 2 saat kadar yatip uyudum.

Kalkinca hemen sportdirect adli magazaya gidip lastik pompasi ve bisiklet kilitleme zinciri aldim. Eve geldim hemen arka lastige hava bastim ilk basta sismedi lakin biraz debeleyince yeteri kadar sisti.
Bahcede ufak bir tur attim hava kaciriyormu diye kulagimi dayayip dinledim,sorun yok gibiydi.Cok sukur...

YOU ARE A LEGEND MAN.
Biraz kendimi toparlayinca yakindaki parka gidip genclerle top oynayayim dedim.Sanki yeterince yorulmamisim gibi...
Futbol oynayanlar bilirler gununuz gununuzu tutmaz bir gun Sabri gibi oynarsiniz vurdugunuz Turksata gider bir gun messi kesilirsiniz her vurdugunuz gol olur.Iste bu gun ben messiydim iki tane kaleden kaleye gol atinca takimimdaki cocuklardan biri,
 You are legend man deyiverdi.

Sonra eve geldik yemek yedik bizim guzel gunumuzde boylece geciverdi bakalim kalan hayatimizda daha ne guzel gunlerimiz gececek.

Bu arada ertesi sabah kalkip lastigi gene kontrol ettim sorun yoktu simdi bisikleti biraz temizleyecegim zira uzerinde orumcek aglari mevcut bir de vites gecislerindeki sorunu cozmeye calisacagim. Bakalim bu gunde guzel bir gun olacak mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder